کسب و کار

این 19 سخنران انگیزشی زن آن را می کشند

این 19 سخنران انگیزشی زن آن را می کشند

یک سخنران انگیزشی عالی دارای اعتماد به نفس، همدلی، قصه گوی خوبی است و می تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند. 

motivational female speakers

سخنرانان زن الهام‌بخش بسیاری وجود دارند که آثار خود را بر روی مخاطبان مجذوب خود به جا می‌گذارند، و در زیر تعدادی از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم تا شما را سرحال کنید. 

Download Now: 2024 Sales Trends Report [New Data]

1. فلسیا هچر

هچر یک دانش آموز “C” در دبیرستان است که شانس خود را ایجاد کرده است. او یکی از بنیانگذاران مرکز نوآوری سیاه (یکی از نوآورترین شرکت های Fast Company در سال 2021) است، و سخنرانی های انگیزشی او حول محور قدرت شما، عقب نشینی از باورهای محدودکننده، و استفاده از شکست به عنوان انگیزه ای برای موفقیت تجاری است. /p>

او در کاخ سفید به عنوان یکی از Empact100 کارآفرینان زیر 30 سال 2011 و نویسنده پنج کتاب مورد تقدیر قرار گرفت. او از شکست به عنوان انگیزه ای برای موفقیت تجاری استفاده می کند.

“ما همه چیزهایی را داریم که برای موفقیت نیاز داریم.” -فلسیا هچر

2. Terri Trespicio

Trespicio به عنوان سردبیر ارشد و مجری رادیویی در Martha Stewart Living Omnimedia برای نزدیک به 10 سال خدمت کرد. در حال حاضر، او یک استندآپ کمیک است که در کلوب‌های شهر نیویورک اجرا می‌کند، نویسنده، مشاور برندینگ و سخنران ملی است. او معتقد است تمرکز و موفقیت به ایجاد اشتیاق کمک می کند و به افراد کمک می کند تا ایده های خود را شناسایی و بیان کنند تا مشارکت کنندگان و رهبران قدرتمندتری شوند. 

>;

3. سیلویا بافور

آیا می‌توانید مرگ را فریب دهید و از حمله یک اورانگوتان در کامرون جان سالم به در ببرید؟ بافور آن را زندگی کرده است. پس از مرگ غم انگیز پدرش، او شجاعت یافت که شغل ثابت خود را ترک کند و به یک سخنران، مربی و مربی اجرایی تبدیل شود. او از شجاعت به‌عنوان سلاحی برای داشتن زندگی کامل‌تر استفاده می‌کند و به‌عنوان رئیس Baffour International LCC، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا پیشرفت کنند و موفق شوند.

بفور نکات کلیدی را در مورد چگونگی استفاده رهبران از هوش هیجانی برای الهام بخشیدن و تأثیرگذاری و اهمیت فرهنگ کار سالم ارائه کرده است و در بین 18 سخنران برتر در مسابقات جهانی سخنرانی عمومی، که با 35000 شرکت کننده از 126 کشور آغاز شد، قرار گرفت. 

4. زین آشر

اشر که پس از کشته شدن پدرش در یک تصادف رانندگی در سن پنج سالگی در خانه تک والدین بزرگ شده است، در حال حاضر به عنوان خبرنگار تجاری در CNN International کار می کند، جایی که او تضمین می کند که همه قاره ها صندلی برابری در جدول جهانی داشته باشند. .

زندگی به او آموخته است که سخت کوشی، استعداد و مغز تنها کلید موفقیت نیست – آشر توصیه می کند به مبارزه خود اعتماد کنید. اوه، و حقیقت جالب، برادرش، چیوتل اجیوفور، نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد برای 12 سال بردگی در سال 2014 شد.

“بیشتر مردم قبل از شروع آماده‌سازی منتظر می‌مانند تا برای مصاحبه شغلی تماس بگیرند… برادرم به من یاد داد که آماده شوم، قبل از اینکه شما آن تماس را دریافت کنید.” -زین اشر

5. کریستین هاسلر

هاسلر تا 25 سالگی به عنوان یک مامور هالیوود کار می کرد، زمانی که پس از از دست دادن شغل خود دچار بحران یک چهارم زندگی شد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در روان‌شناسی معنوی دریافت کرد و اکنون یک سخنران است که به بهینه‌سازی انسانی علاقه دارد و به مردم کمک می‌کند تا بفهمند چه کسانی هستند و چه می‌خواهند. او همچنین پدیده “خماری انتظارات” را شناسایی و علامت تجاری آن را نشان داد.

6. مل رابینز

رابینز کار خود را به عنوان وکیل مدافع جنایی آغاز کرد و به راه اندازی و فروش یک شرکت خرده فروشی و فناوری اینترنتی ادامه داد. رابینز نویسنده، موسس و مدیر عامل شرکت 143 Studios, Inc است که توسط زنان رهبری می‌شود. او به عنوان سخنران اصلی و پادکست انگیزشی، از ارزش ارتباطات گرفته تا اینکه چگونه ظهور سلفی با تیم‌های توسعه و مدیریت ارتباط دارد، صحبت می‌کند. او همچنین بینشی را در مورد ابزارهایی که مردم برای ایجاد زندگی مورد نظر خود نیاز دارند به اشتراک می گذارد. 

7. دکتر. پائولا استون ویلیامز

دکتر پائولا استون ویلیامز زمانی مدیرعامل یک سازمان غیرانتفاعی مذهبی بزرگ بود تا اینکه پس از اینکه به عنوان یک زن تراجنسیتی ظاهر شد، اخراج شد. او از تجربه زندگی خود برای بحث در مورد اهمیت برابری جنسیتی و حمایت از LGBTQ+ استفاده می کند و چشم انداز جنسیتی را روشن می کند. او هنوز به عنوان کشیش خدمات موعظه و عبادت در کلیسای چپ دست، در لانگمونت، کلرادو، با ایمان خود، البته به شیوه ای متفاوت، در ارتباط است. 

“پدر من 93 سال سن دارد و حاضر است تلاش کند… مردی حاضر است قدرت خود را رها کند، زیرا می دانست چه می داند: اینکه فرزندش را دوست دارد. و حاضر بود هر کاری که لازم است انجام دهد تا سفر دیگری را گرامی بدار.» -پائولا استون ویلیامز

8. اپرا وینفری

اوپرا که در سال 1954 در روستایی می سی سی پی به دنیا آمد، زندگی خود را با صدای بلند زندگی کرده است. در 19 سالگی، او به جوانترین مجری اخبار و اولین مجری زن سیاه پوست برای WLAC-TV نشویل تبدیل شد – به همه نگاهی اجمالی به آنچه در پیش بود داد. 

این روزها، او بیش از 25 سال برای نمایش اپرا وینفری پیشتاز شناخته شده است. او یک صاحب رسانه معروف، مجری برنامه گفتگو، بازیگر، تهیه کننده و بشردوست است. او شکست را به عنوان انگیزه های ضروری می بیند که شما را در مسیر درست حرکت می دهد و توصیه های انگیزشی را با شنوندگان جهانی به اشتراک می گذارد. او مفتخر به مدال آزادی ریاست جمهوری، دریافت دکترای افتخاری از دوک و دانشگاه هاروارد، ثبت نام در تالار مشاهیر ملی زنان، و دریافت جوایز تلویزیونی متعددی شده است.

9. کیسی براون

براون کسب‌وکاری ایجاد کرد که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق قیمت‌گذاری بهتر، سود خود را بهبود بخشند، آنچه را که ارزش دارند دریافت کنند و سودآوری را افزایش دهند. او به زبان اسپانیایی مسلط است و دارای حق امتیاز ایالات متحده برای فناوری لامپ است. او معتقد است اگر ارزش خود را بهتر بیان کنید، می توانید برای برتری خود پول دریافت کنید.

10. سوزان رابینسون

رابینسون که خود را “کمی بینا” توصیف می‌کرد، مجبور شد رویای خود را که جراح ارتوپد بود، رها کند. او که دچار اختلال بینایی بود، در رهبری سازمانی شغلی پیدا کرد و هنگام صحبت از شوخ طبعی برای روشن کردن موضوعات جدی و پرداختن به موضوعات دشوار با صراحت استفاده می‌کند.

او معتقد است که تکیه بر بهترین نقاط قوت شما نتایج فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد، هدف دارد موانع از پیش تعیین شده را به چالش بکشد، و می‌گوید که عوامل تمایز یک فرد به عنوان پتانسیل رشد رقابتی بدون توجه به بسته‌بندی آنها هستند. او همچنین یک رقصنده عالی تانگو است. 

“از کلمه ناتوان وقتی برای توصیف افراد استفاده می شود متنفرم. این واژه ذهنیتی کمتر از آن را منفجر می کند که به طور کامل ظرفیت، توانایی، پتانسیل را نادیده می گیرد، در عوض شکستگی و کمبود را در اولویت قرار می دهد. – سوزان رابینسون.

;

11. افیت جگد کول

کول نویسنده و گوینده ای است که از تجربیات خود در بزرگ شدن با دو برادر اوتیسم برای گفتن داستان و تغییر ذهنیت استفاده می کند. او معتقد است کسانی که معمولی نیستند در واقع خارق العاده هستند و می گوید که برادرانش به او درک عمیق تری از جهان و طبیعت انسان دادند.

او در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع دکتری است. در ارتباط و بررسی اثرات رابطه و رابطه بین دید آنلاین و آسیب پذیری آنلاین.

12. بوزوما سنت جان

Bozoma Saint John در سال 2000 در نمایندگی Spike Lee Spike DDB کار خود را آغاز کرد و تنها در حرفه بازاریابی خود ادامه داد و موفق شد، که در سال 2022 در تالار مشاهیر انجمن بازاریابی آمریکا مورد تاکید قرار گرفت. 

دانشگاه هاروارد یکی از سخنرانی‌های انگیزشی او را به برنامه‌ای به نام آناتومی یک بدخواه تبدیل کرد که به مردم می‌آموزد حتی در حالی که احساس می‌کنند یک فرد خارجی هستند چگونه موفق شوند. بینش‌هایی که او به اشتراک می‌گذارد به مردم انگیزه می‌دهد تا عمیق‌تر کاوش کنند و پتانسیل‌هایشان را آزاد کنند، و همچنین از تنوع، شمول و برابری جنسیتی حمایت می‌کند.

13. جین فوندا

فوندا دو جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، یک امی و یک نامزدی جایزه تونی را به دست آورد. او صنعت تناسب اندام را در دهه 1980 با یک ویدیوی خانگی پردرآمد متحول کرد. او همچنین زندگی خود را وقف فعالیت‌های اجتماعی کرده است و بیشتر عمر خود را صرف مبارزه برای آنچه به آن باور دارد، از تغییرات آب و هوایی گرفته تا حقوق مدنی و برابری جنسیتی گذرانده است. (او حتی در جریان اعتراضات دستگیر شده است).

چه این سخنرانی‌های اصلی او باشد یا سخنانش در تظاهرات سیاسی، او کلمات الهام‌بخش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد تا مردم را به عمل برانگیزد. 

14. امی پردی

امی پردی یک اسنوبردباز حرفه ای و برنده سه مدال پارالمپیک است، علیرغم اینکه هر دو پای خود را زیر زانو به دلیل مننژیت از دست داده است. او پس از اینکه از خود پرسید: “اگر زندگی من یک کتاب بود … چگونه می خواهم این داستان به پایان برسد، زندگی خود را بازسازی کرد؟”

به‌عنوان یک سخنران انگیزشی، پیام‌های الهام‌بخشی را در مورد غلبه بر موانع و کنترل محدودیت‌هایمان بدون فشار اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. او در دو مرحله The Amazing Race شرکت کرد و مقام دوم را در Dancing With The Stars کسب کرد. 

>

15. Iyanla Vanzant

ایانلا وانزانت نویسنده 15 کتاب است و مسیر زندگی او که در بروکلین آغاز شد، جایزه امی را برای او به ارمغان آورد. وانزانت رویکردی بیهوده را در پیام و سبک تدریس خود مجسم می کند و با به اشتراک گذاشتن بینش در ایجاد روابط رویاهای شما، افراد را در طول سفرهای خود برای کشف خود الهام می بخشد.

“من مهم هستم و نحوه حضورم در اتاق مهم است.” -ایانلا وانزانت

16. ونسا ون ادواردز

ون ادواردز محقق اصلی در علم مردم است، جایی که او علمی را توسعه داده است. چارچوبی مبتنی بر درک و برقراری ارتباط با شخصیت های مختلف. او برای آموزش راهبردهای ارتباطی که در همه جنبه‌های زندگی کاربرد دارد، از توصیه‌های تحقیقاتی استفاده می‌کند، زیرا، همانطور که خودش می‌گوید، ارتباط‌گر بهتر بودن هیچ جنبه منفی ندارد.  صحبت های او را در زیر در مورد نحوه صحبت کردن با هر کسی بررسی کنید.

17. میسون زید

زید که خود را “استندآپ کمدین که نمی تواند بایستد” توصیف می کند، یکی از بنیانگذاران جشنواره کمدی عربی-آمریکایی نیویورک و مدافع افراد دارای معلولیت است. او به همان اندازه الهام‌بخش است که خنده‌دار است، خدمات دیسکو دیالینگ او نشان می‌دهد که مردم می‌توانند برای برقراری تماس‌های تلفنی که از آن می‌ترسند به او پول بدهند – «من می‌توانم قلب‌ها را بشکنم، نارضایتی‌ها را به زبان بیاورم، یک زن هیپ‌زن باشم، یا تولدت مبارک را در آن بخوانم. چندین زبان.” لطفاً توجه داشته باشید که او مسئول هیچ گونه عواقبی نیست.

در زیر، زید دیدگاه خود را در مورد انتخاب بازیگران معلول و چگونگی ترجمه آن به فراگیری در جاهای دیگر به اشتراک می گذارد.

“معلولیت به اندازه مسابقه بصری است. اگر یک کاربر ویلچر نمی تواند بیانسه را بازی کند، بیانسه نمی تواند یک کاربر ویلچر را بازی کند.” -میسون زید

18. کنیونا متیوز

متیوز مربی تنوع است که معتقد است ما باید تنوع و شمول را بهبود بخشیم. او به چالش می‌کشد: “تنوع همیشه به ما فضایی در اتاق می‌دهد. اما جایی برای افکار و روش‌های زندگی ما باقی نمی‌گذارد. گنجاندن اتاق‌های ما را تغییر می‌دهد. گنجاندن اطمینان حاصل می‌کند که همه ما یک صندلی و یک صدا داریم… شما صدا را می شنوید، باید برای ایجاد برخی تغییرات اقدام کنید

“تنوع برای من به نوعی مانند یک بشقاب میوه است. همه قسمت ها وجود دارند، همه نشان داده شده اند. اما آنها جداگانه نگه داشته می شوند. آنها به هیچ وجه درگیر نیستند. زیبا به نظر می رسد، خوب به نظر می رسد. ، اما سطحی است.” -کنیونا متیوز

او آگاهی را نسبت به مسائل اجتماعی به ارمغان می آورد و از تنوع و شمول، تیم سازی و حل تعارض حمایت می کند.

سخنران انگیزشی زن معروف و کمتر شناخته شده زیادی وجود دارند. مواردی که در اینجا فهرست شده اند، مهارت های مورد نیاز برای در نظر گرفتن یک سخنران انگیزشی عالی بدون توجه به جنسیت را در بر می گیرند.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا